lauantai 2. helmikuuta 2013

Vihdoinkin postaamassa ja Suvexin haaveita sekä suunnitelmia!!

Heiiii :)!! Tää on näköjään mennyt tähän viikon väliin postaamiseen :(. Mä en tykkää tästä, mutta kun ei kerkeä ja/tai jaksa postata :(. Kuitenkin.. Suvex sanoi, että se menee seuraavana viikonloppuna jonkun ihme Robinin keikalle sen Vivix kaverin kanssa, jolla on se Reksi- koira :).Lisäks Suvex sanoi, että tässä lähiaikoina olisi tulossa  koiranäyttely!! Se sano, että sieltä oli tullut joku numero- lappukin, joiden mukaan kehässä mennään järjestyksessä :O. Nyt mä alan tajuta, mix sillä tai sen äitillä on aina semmoiset jutut kädessä kiinni, jossa on lappu, kun ollaan kehässä :). Suvex on "ihan vähän" vaan suunnitellut tulevia näyttelyitä, ja pikkuhiljaa se on ruvennut katselemaan myös tulevia mätsäreitä, eli mach showta , ja aikoo esittää Nipsunkin yhdessä tai kahdessa :P :D. Ei mulla nyt oikein ole muuta, joten tähän loppuun ekaks mun poseeraus (kyllä, jälleen!!..) kuvat ja sitten Pomon poseeraus kuvat..
Suvex sanoi, että mä näytän tässä niin äijältä, kun vaan voi olla :D.

.. totta, mä oon "vähän", pitkähkömpi yksilö, mutta mitä sitten!?!..

.. ja on se Pomokin pitkä (tosin, sen kuuluukin..)!!

Mun rakas iso veikka <3.
Kuvat: Vivix.. kiitooosss :)!!
p.s. Laku, sori, et kesti, mut sun kommenttiin on nyt vastattu, kiitos siitä <3!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jos kommentoit!
T:Sisu.
P.s. ei rumaa mieltä!