sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Koirat sohvalla, Juki Sisun pedissä ja videoita ERITYISESTI Laku 56.lle!!

Moi :)!!
Hello!!
Eli ekaksi: "Mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut, mutta tässä kuitenkin kuvia, eka Juki MUN pedissä"..

Voi Jukia :D <3. Sitten Pomo ja Sisu äitin uuteen asuntoon menevällä sohvalla, täytyy kyllä sanoa, että nää koirat veti tän poseeraamisen mielettömän hyvin :3. En oo nähnyt ennen, että ne olis ollut niin hyvin, kun pitää poseerata kameralle ;D <3..






Khihihi.. no, me vaan haluttiin, et sä saat hyviä kuvia. Mut, Suvexilla on nyt jotain Laku 56.lle..
.. niin, eli siis, kun me oltiin eilen sen mun Vivix kaverin kanssa siellä Robinin keikalla, niin mä kuvasin paljon videoita, ja koska sä Laku tykkäät siitä Robinista niin paljon, niin nää videot on erityisesti sulle (saa niitä siis muutkin kattoo...)..

Chillaillaan:

Saappaat:

Muistettiinko Laku siis oikein, että susta toi Saappaat-biisi on tosi hyvä??
Niin.. kun en ollut varma, että oliko se se, kun sitten mulla on nauhalla vielä Hiljainen tyttö, Puuttuva palanen, Räjäytät mun pään ja sit joku Jimin juonto juttu :D, niin mietin, että mitkä laitan tähän, niin päädyin noihin, kun tiesin, että tuo Chillaillaan on susta ainakin hyvä, ja jos en aivan väärin muista, niin tykkäät tuosta Saappaat biisistäkin, vai?
Noh, mutta ne nyt kuitenkin on tossa joka tapauksessa :). Muuten:"Mä rupeen nyt laittamaan noita tunnisteita näihin, postauksiin, kun ennen en ole laittanut!!".

2 kommenttia:

Kiitos jos kommentoit!
T:Sisu.
P.s. ei rumaa mieltä!