tiistai 5. helmikuuta 2013

-Ulkoilua ja tottista!!

Hello :)! Otsikko varmaan kertookin mitä on luvassa :D?!? Eli siis Suvexilla on taas joku ihme inspiraatio, ja se on nyt käskenyt mut maahan harvese päivä. Myös ulkoilua on tullut "harrastettua" lähi aikoina aika paljon, kun nyt ei ole ollut niin paljon pakkasta :). Eka ulkoilun uutiset, ja sitten tottiksen. Eli siis.. nyt kaksi kuvaa musta, kun olen meidän naapurinpellon laidalla sijaitevalla penkalla istumassa..
Tässä näätte vähän maisemaa, mitä täällä on: "puita, puita, puita :D".

Minä, the kukkulan kingi!
Sitten se mun "tunnettu" iso veikka, eli Pomo sai myös tulla meidän pihaan..

-Uu.. mikä tää on?!? (-Pomon kakkaa..)

-Glurbs.. meni jo!, ajattelee Pomo

-Siis hetkonen, senhän piti olla mun :O!?!, tuumaan mä, ranskanbulldoggi kingi (mun ilme :D).

Mun "iso-veikka", mutta kuitenkin niin ihana mua kohtaan (luovuttaa mulle lelut..) <3.

Poseerausta.. tästä kuvasta aion EHKÄ tehdä seuraavan yliksen/yläkuvan :).
Tässä kohtaa huonot uutiset: "Suvexin äiti ja isä eroavat!!".. mutta vasta keväällä!?! Sitten toko-uutiset:
eli siis Suvex on nyt opettanut mulle toko-kokeita varten maahanmenoa ja paikka-makuuta ("eli siis seuraamisesta mennään maahan, omistaja jatkaa ja käy kääntymässä pienen matkan, ja tulee sitten maassa makaavan koiransa luo"), se on musta helppoo :)! Ainoo vaan, mitä oon yrittänyt, että, kun Suvex lähtee kääntymään mua kohti, niin mulla on tapana nousta (niin ei saisi siis kokeissa tehdä..) ;). Ja sitten viimeiseen uutiseen: "mulla on perjantaina 11-kuukautis syntymä päivä, joten sitten on luvassa (arvatenkin..) kuvia!!" Oli muuten aika hyvä ajoitus noitten äskeisten kuvien ottamiseen, tultiin just sisälle, kun rupes olemaan pilkku pimeää :D. Noita kuvia ottaessa oli kuitenkin vielä jonkunverran valoisaa, onneksi :)!! Höh.. eikö mulla tosiaan oo mitään muuta kerrottavaa?!? Ei kai sitten oo :(, näkyillään :)!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jos kommentoit!
T:Sisu.
P.s. ei rumaa mieltä!