sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Porukalla näyttelyissä ja Sateelle tavaroita!!

Hellou kaikki :)!! Meillä meni sitten taas päivä näyttelyissä!! Tuomarina toimi Ann Wildman ja tällä kertaa tosin oltiin oikein porukalla, niin kuin silloin mun ekassa näyttelyssä, siihen tekstiin ei vaan tullut kirjoittua muiden, kun mun ja Ruusun tulokset ;). Nyt kuitenkin kerron muidenkin!! Tai noh.. en ihan kaikkien, koska en muista mun isän omistajien kaikkien koirien tuloksia, joten siis ne saa nyt jäädä pois :/. Eli siis me oltiin siellä Suvexin, mun kasvattajan, mun kasvattajan tuttujen, mamman/Suvexin äidin,Suvexin Vivix kaverin kanssa ja sitten siellä oli mun isän omistaja, ja sen muita koiria. Lopulliset tulokset meidän poppoon jäseniltä on kuitenkin tämän kaltaiset:

- Friedrich`s Mr Bean "Sisu": Jun eh 3 (Eli siis sai eh.n ja oli luokkansa kolmas) (eh=erittäin hyvä).

-Ee jch, Baltik jWinner-12 Gucci Kama Begum "Gucci" : JUN ERI 1, SA, PU 1, SERT, ROP, RYP-3.. Onnea Gucci ja sen porukat!! (Gucci sai siis erin, oli luokkansa paras, sai sa.n, oli paras uros 1, sai sertin, oli Rotunsa paras ja koko kilpailun kolmanneksi kaunein!!) (Eri= Erinomainen) (Sa=sertifikaalin arvoinen) (Serti= Sertifikaatti)!!

-Adelfilla Ledy Sharm "Hali" : NUO ERI 2, ONNEA KATA (Kata on mun kasvattaja, Eli Katrin) ja Hali!!

Minä ja Suvex tuloksena Jun eh 3.

Gucci ja kasvattajani tuloksena JUN ERI 1, SA, PU 1, SERT, ROP!!

Hali ja kasvattajani tuloksena NUO ERI 2!!

Minä rupesin läähättämään TAAS ennen kehää niin paljon, että läähätin sitten kehässä, ja Suvex sanoi, että olin ihan levoton ja en seisonut kunnolla. Pöydällä käännyin, joten siis parantamisen varaa on vieläKIN :/.

Niin, ja sellainen juttu, että koira kamut: "Muistakaa AINA puklata kehään, kuten mä tein. Sitten saatte omistajanne vähän vihaiseksi, ja muut menevät haistelemaan sitä puklua ;)".

 Mutta pääasiassa päivä oli kuitenkin kiva jne. Suvex lupasi lisätä minusta-sivulle sitten mun arvostelut, kunhan se saa käännettyä sen suomen kielelle (se on englannin kielisenä, koska tuomari on Iso-Britanniasta).

Sitten voisin siirtyä vähän eri asiaan.. eli siis me voidaan vihdoin näyttää sen Suvexin tulevan kissan, eli Sateen kuva, joten tässä siis Sade..
Sade :).

Sade härnää veljeään, Suvex tosin jostain syystä rajas sen veljen pois :O.

Tommonen pieni rääpäle :D. Se täyttää tiistaina kuusi viikkoa, joten siis se on kohta luovutus iässä!! Suvex oli myös käynyt ostamassa tälle tulevalle Sateelle valjaat ja hiiri lelun ;)..

Sateen tavarat ;).

Sade muuttaa sitten sinne Suvexin äitin luo, kun Suvexin äiti sinne muuttaa, ja samoin mä ja Pomo ;). MUTTA koska se talo on kaupungissa, niin Sade joutuu käymään pihalla valjaissa ja hihnassa. Juki jää sitten tänne Suvexin isän kanssa, ja Suvex aina vaihtelee mun kanssa, että kummassa paikassa on. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jos kommentoit!
T:Sisu.
P.s. ei rumaa mieltä!