sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Ruusun kanssa lenkillä!

Hello :)! Mä olin tänään aamulla mun tyttö-ystävän, Ruusun ja meidän molempien omistajien kanssa lenkillä :)!! Jostain syystä Ruusu oli kovin, hym.. kärttyinen, ja se näytti ja vaikutti siltä, että sillä olis alkamassa juoksut, kyllähän mä sitä pari kertaa yritin.... ;). No heii!!, miehen on tehtävä, mitä miehen on tehtävä ;D. Tässä kuvia (jälleen..)..
Molemmat koirat tekevät jotain omiaan :D.
- tullaan!!
-mikäs täällä haisee (toisen koiran pissa..)?!?


-Piru kun on kärttynen akka!!, ajattelin mä tossa kohtaa :D.

-Nom,nom, nom.. toisen poski (poskessa oleva läski toisin sanoen) on hyvää!

MUN tyttis <3.
Ja näkihän Sisu silloin Nipsun kanssa sen Reksin (mun kaverin koiran, jos muistatte??..)!! Valitettavasti mua ei vaan ole oikein innostanut laittaa niitä kuvia tänne, mutta niitä löytyy ainakin mun skydrivesta , oon siellä Suvex 31, niin sieltä voi käydä katselemassa, jos joku nyt on siellä :)?(en edes tiedä, näkyykö niitä teille??..)
Niin, nyt on kyllä ollut hieman hiljaista tämän blogin suhteen :(. 
Sisu, sähän voisit kertoa, mitä me opeteltiin tänään??
Niin.. Suvex siis sai tänään idean hioa mun maahan menoa, ja nyt se rupee sujumaan taas :). 
Ja sitten seuraamistakin harjoiteltiin!!
pst.. mä oon vähän erimieltä siitä, että pitääkö seuraamisessa katsoa Suvexia, vai ei, ettehän sano sille!!
Sisu, mä kuulin mitä sinä pieni vintiö sanoit!! :D. Pakko vähän poiketa aiheesta, ja muistuttaa kaikkia lukijoita, että muistattehän tänään katsoa jussi-gaalan!?! ;).
pah.. ei sitä tarvii kattoo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jos kommentoit!
T:Sisu.
P.s. ei rumaa mieltä!